<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, March 24, 2004



verder doen.... 






De HOFNAR

 

Ik ben zo een zotskap

en enkel

enkels en voeten die zweven

met belletjes eraan.

 

Ik heb de koning met moppen verslaan

Ik werd met gerstenat betaald

Ik heb de koningin, die prozac-lachend,

haar treurige blik achterhaald.

 

Ik slingerde apekronkels voor wartaal sprekende presidenten,

die gezapig lachten om moslims,oorlog

en de opgestreken centen.

 

Ik rookte turkse sigaretten

door mijn oren

voor fundamentalistische imams

en brainwashed-martelaars

met  gsm's in grotten en holen.

 

Ik ben zo'n zotskap

en enkel

enkels en voeten die zweven

met belletjes eraan.

 

Ik ben zo onschuldig en geestig,

venetiaans geruit en groen

Ik mag mijn kunstjes verder doen....

 

 
shared by : Wosky

View/Post Comments via documentroot








::: to the top :::
(... home / latest posts ...)


::: to the archives & index :::

::: to the lab :::

::: to the lab-archives :::

::: to the pics :::






  • happening



  • !!! BUSH LIES !!!

    welcome too to:
    www.straatsalaat.tk
    www.streetsalad.tk
    www.nnostress.tk
    www.flikkers.tk
    www.joyco.tk
    www.keldergat.tk




    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.


    Listed on Blogwise
    This page is powered by Blogger. Isn't yours?