<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, January 21, 2004



d i k t e e  



Ik doe ni mee
aan 't groote Neederlandsche Diktee
D,T,DT ?
Ik zit er ni mee
Maakt me da verdagt?
tot DDT in de nagt?
Eksperimenteel? of zijn't
opzetteleike faute
alskik me verveel?
Ook de Neel
is Krimineel?
Hij zingt zo mooi:
Rockin' in a free world
en zingt en zingt
wa hem echt beroer-t-d-dt ?
en dwingt.

Ik doe ni mee
aan 't groote Nederlandsche Diktee
Ik digt dag en nagt
over een werelt enzo
waar steets meer
en erger dan een taal
wordt verkragt.

ee ....all ee,
Ik doe ni mee
aan 't groote Nederlandsche Diktee
Ik digt dag en nagt
over een werelt enzo
waar steets meer
en erger dan een taal
wordt verkragt.

shared by : Wosky






Comments:

Post a Comment







::: to the top :::
(... home / latest posts ...)


::: to the archives & index :::

::: to the lab :::

::: to the lab-archives :::

::: to the pics :::






  • happening



  • !!! BUSH LIES !!!

    welcome too to:
    www.straatsalaat.tk
    www.streetsalad.tk
    www.nnostress.tk
    www.flikkers.tk
    www.joyco.tk
    www.keldergat.tk




    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.


    Listed on Blogwise
    This page is powered by Blogger. Isn't yours?