<$BlogRSDUrl$>

Sunday, March 07, 2004



deuren en ramen dicht : chemie 






Silvia, 45 jaar en mijn werkmakker in de archeologie sinds een aantal jaren (een van de weinige gelovige), lief, tof, wonend in Ekeren, dreads tot op haar gat, emotioneel intelligent (zeg dat ik het gezegd heb) melde mij zojuist dat sinds de vijfenenveertig jaren dat zij oren heeft wederom gehoord heeft dat er zeker geen geen gifwolk boven de haven van Antwerpen hangt en alleen maar even deuren en ramen dicht moet houden.

Wie o wie wil, en je weet hoe ik je respecteer oh dichter der verschoppenen, euforici, winnaars en botsers en al wie zich daar (hetzij gemeend, gevijnsd, gewildt of als looser) wil bijrekenen, daar nog eens gedicht over schrijven. Oh ja, ik daag jullie allemaal uit. Oh ja, ik, looser der loosers, vijnzer des vijnzers (staat niet in VD), kameleon der kameleonnnen -> JA IK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daag jullie allemaal uit om één vers, één regel te schrijven over chemie, progresievelingen (allee zo zien ze er toch uit) in de chemie die hun lidmaatschap van Greenpeace moesten opzeggen van BASF, racisten van Degussa waar je zo mag beginnen al je je lidkaart van het VB laat zien. Ja ik, een stomme archeoloog die het wel weeral bij het verkeerde eind zal hebben. Ik vaardig een prijs uit, misschien wel een grote (doch bescheiden, mea culpa) uit voor wie dat kan. Heb je gelachen met deze mail ? Ha, ha ! Je goed recht !! Heb je gehuild ? Sorry, ik wist niet dat ik zo goed was. Weet je niet waarop en waar af... Beschouw het dan als een diepere vraag die ik je meegeef.

MAAR SCHRIJF ! http://www.greenpeace.org/belgium_nl/ en laat dat linkse hart eindelijk nog eens bloeien.

Hans Nakken


shared by :
ee nspeudnoniemMMMMMMMMMmaartwelk?
awel dees maart...
hm...
en tracht van uzelf te houden.




Comments:

Post a Comment







::: to the top :::
(... home / latest posts ...)


::: to the archives & index :::

::: to the lab :::

::: to the lab-archives :::

::: to the pics :::






  • happening



  • !!! BUSH LIES !!!

    welcome too to:
    www.straatsalaat.tk
    www.streetsalad.tk
    www.nnostress.tk
    www.flikkers.tk
    www.joyco.tk
    www.keldergat.tk




    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.


    Listed on Blogwise
    This page is powered by Blogger. Isn't yours?