<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, March 09, 2004



stukje lente stukje ochtend; zielvitamien (beeld, woord, EN geluid) 







foto (c) Carsten Clasohm


in de straat, langs de weg

als je me tegenkwam

op het pad, daar waar het einde van de

schaduw, waar de bomen,

en voor ons weiland

en boven open lucht

en je me daar zag komen

aan de beek en de grasrand

aan de wilg aan de zee aan het strand

in de westwind en de koele zucht

zou je me kennen,

ik in mijn uitgegraven boot

jij met je hoed in je hand

de stralen uit je ogen wrijvend

ik met mijn schop aan de kant

jij verblind in het avondrood

en dan met mij naar het duister blijven

luisteren en lachen, stil

zeggen dat ik gek ben

en de grond onder mijn voeten weg

en de meeuwen in slaap

wij de dageraad

de zon voor ons’ verraste blikken

en de ochtend is de ochtend pril


muziekje
ter begeleiding


(=midi
file; zorg ervoor dat je WMPlayer dit standaard afspeelt; kwaliteit afhankelijk
van jouw geluidskaart!)



shared by : Bonzo

. . . more vitamines . . .





Comments:

Post a Comment







::: to the top :::
(... home / latest posts ...)


::: to the archives & index :::

::: to the lab :::

::: to the lab-archives :::

::: to the pics :::






  • happening



  • !!! BUSH LIES !!!

    welcome too to:
    www.straatsalaat.tk
    www.streetsalad.tk
    www.nnostress.tk
    www.flikkers.tk
    www.joyco.tk
    www.keldergat.tk




    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.


    Listed on Blogwise
    This page is powered by Blogger. Isn't yours?