<$BlogRSDUrl$>

Friday, March 12, 2004



[you forget to answer] 





shared by :
Wosky




When
I remember what to say

You will know me again

And you forget to answer

(Nico)



In de achtergrond, achter de lijn de weg,

staat de vraag waarop ik het antwoord ken



Onder het water, waar het stofdonker is,

ligt de vraag waarop ik het antwoord ken



Boven de top van de hoogste berg

hangt de vraag waarop het antwoord nul is



In het dal groeien planten

Er staan enkele eenvoudige stenen hutten

Als iemand me vraagt of ik wil drinken knik ik ja,

maar ben het antwoord vergeten



Later op de dag is de opening die ik toen zag terug

gesloten en roepen ze mij in het donker voor het avondeten.


De
plaats, de context van de vraag is belangrijker dan het antwoord; in het rekken
van de ruimte tussen vraag en antwoord begint het mysterie, en bijgevolg de
opening naar andere wegen (of no stress, zoals dat hier wel pleegt genoemd te
worden). Ontsluiten die handel!



shared by :
Bonzo the goD




shared by :
Wosky


to the oracle



Comments:

Post a Comment







::: to the top :::
(... home / latest posts ...)


::: to the archives & index :::

::: to the lab :::

::: to the lab-archives :::

::: to the pics :::






  • happening



  • !!! BUSH LIES !!!

    welcome too to:
    www.straatsalaat.tk
    www.streetsalad.tk
    www.nnostress.tk
    www.flikkers.tk
    www.joyco.tk
    www.keldergat.tk




    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.


    Listed on Blogwise
    This page is powered by Blogger. Isn't yours?