<$BlogRSDUrl$>

Saturday, May 29, 2004



spirituele guerrilla 







De engtes in de kruik hebben mij al lang in de gaten

Alleen in mijn revolutie
In mijn ommekeer barst ik
Los in de storm des levens
En regen mezelf bij nachte
Over de wereld in trage, hysterische cirkels

Geen gips van licht
Die mijn breuk neurien kan
Zelfs niet de armoedige ochtend
Die de maan klauwend slaat

Geteisterd door de dwang van rustige regels
Die als een blinde drug mijn leven vergiftigen
En in wartaal mijn voetstappen naar nergens bewegen
Landt mijn regen in een helle dromenstad
Waar mijn zen groeit in hongerige
Panden en duistere krochten

Onheilige bodem van gouden daarom
Stoffige poort met erachter een gevleugeld gedacht
Dwarrelend kleed dat uitnodigend lotus gebaart
Leun je leugen op dit roestige schrijven
Drijf je maskers temidden van de een-
Zame hemel en gebruik de oogbal
Van je rechtvaardige stiltes
En plens je vertrouwde
Voeten als veertjes
Op mijn dronken
Ontembare
Water
Lich-
Amen

Onherroepelijk
Regen ik mezelf in
Trage, hysterische cirkels
Verdrink totaal of
Breng de karavaan
Thuis

uit Spirituele Guerrilla
shared by : Antistresspoweet




Comments:

Post a Comment







::: to the top :::
(... home / latest posts ...)


::: to the archives & index :::

::: to the lab :::

::: to the lab-archives :::

::: to the pics :::






  • happening



  • !!! BUSH LIES !!!

    welcome too to:
    www.straatsalaat.tk
    www.streetsalad.tk
    www.nnostress.tk
    www.flikkers.tk
    www.joyco.tk
    www.keldergat.tk




    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.


    Listed on Blogwise
    This page is powered by Blogger. Isn't yours?