<$BlogRSDUrl$>

Sunday, August 15, 2004



Open brief aan de Morgen (Antwerpen Wereldboekenstad) 




Beste medemensen,

Als klein dichterken in deze stad, met name Antwerpen, stel ik mij enige vragen over Antwerpen Wereldboekenstad.

Ten eerste, wil ik graag met je delen dat ik het op zich prachtig vind dat wij Antwerpenaren een gans jaar vertroeteld worden met vele wonderlijke poweties geïnspireerde initiatieven. Wereldboekenstad. Het ronkt rijkelijk op je tong. Het is voor allerlij mensen een ruggesteun van formaat (dichters, schrijvers, boekenwinkeltjes enz.) Voor anderen, is het misschien een verfrissing, een aangename kennismaking met voor hen nog onontgonnen werelden of universa. Prachtig! Bovendien, mogen we dààr ook fier op zijn: Mooi toch, zulk een eretitel?

Ten tweede, wil ik bij het hele projekt toch enkele kanttekeningen plaatsen.

...lees verder ...


shared by : de Antistresspoweet







Comments:

Post a Comment







::: to the top :::
(... home / latest posts ...)


::: to the archives & index :::

::: to the lab :::

::: to the lab-archives :::

::: to the pics :::






  • happening



  • !!! BUSH LIES !!!

    welcome too to:
    www.straatsalaat.tk
    www.streetsalad.tk
    www.nnostress.tk
    www.flikkers.tk
    www.joyco.tk
    www.keldergat.tk




    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.


    Listed on Blogwise
    This page is powered by Blogger. Isn't yours?